Sunday, August 24, 2014

Mulakan pagi dengan sexting

Sabajap, aku bukan nak ajar engkorang sexting. Jangan la panik camtu.
Aku ni ada la sorang collegemate yang ada dua personaliti yang berbeza.
Sekejap dia suka engko sekejap lagi dia block engko kat semua laman media.
Dan benda yang dia paling gemar buat; dia tak faham semua benda sekeliling dia.
Contohnya "kite tak faham la kenapa, kite tak faham la kenapa" and so on.
Dari awal aku cerita engkorang dah boleh rumuskan yang aku tak gemar dengan dia ni.


Mesti kau tanya apa yang sextingnya? Sabajap kalau ya pun gelojoh.
Tetiba manusia ini(perempuan) whatsapp saya pada 0610am.
Kita bajet la dia baru lepas menunaikan fardhu subuh dua rakaat kerana Allah Taala.
(selitkan gambar yang dia hantar kat whatsapp) *gambar boobs yang berbaur unsur kelakar*
Perasaan aku pada waktu tu cuma;
"Pukui 6 pagi kau hantar gambar macamni cik (nama dia)"
Dan dengan separa sedar aku ketawa la untuk gambar lucah dia yang tak la kelakar mana.



Dan sebab dia hantar adalah "aku hantar sebab kau kan suka joke"
Kemon, aku nampak macam pervert sangat ka untuk dapat joke boobs pepagi macamtu?
Tazkirah boobs (sambil gelak gelak dan nangis kenangkan muka pervert aku)





From now onwards, officially I'm a pervert. I mean a cute pervert.

No comments:

Post a Comment