Monday, October 12, 2015

Cinta satu saat

Venue: Food court Tesco
Time: Zaman kejatuhan Rom ( zaman sekolah)


Basically aku jenis yang tak directly balik rumah lepas habis waktu sekolah.
Tapi aku jarang lepak mall dengan baju sekolah.
Zaman sekolah ni waktu aku rebel pasal semua benda.
Pasal apa aku rebel tu tak perlu la aku cerita.



One of my fav place was this food court.
Ada dua sebab dia aku suka lepak sini.
Satu, makanan dia sedap.
Dua, sebab budak lelaki kat sini sedap dipandang.


Selain aku, banyak lagi budak sekolah lain yang lepak sini.
Termasuk one guy ni yang mana aku kenal dia kat food court tu.
It started with a friendly smile to one kind of friendship.
Friendship without contact number/fb/etc


And I kinda like him. You know the school girl kind of like.


"Aku suka hang, Nad"
"Aku pun suka hang!"
He started to laugh.
"Aku lawak ja"
"Aku pun lawak"

*a moment of silence*

"Aku nak pergi beli burger. Nak?"
Aku geleng.




And I received a news last week he's getting married by end of this year.





Look guys, kalau kita suka kita cakap kita suka.
Don't worry about being rejected.
Somehow kalau aku bagitau dia, aku serious masa tu.
Dia tetap akan jadi tunang orang lain atau mungkin tak.
Yes, if things were meant to be it will be.




Tapi kalau diri sendiri tak nak usaha, Tuhan pun tak nak tolong.

No comments:

Post a Comment